Original Tabita Skin Care



Tuesday 21 February 2012

APPRECIATION...

Salam,

Alhamdulillah.. Ramai yang berpuashati dengan Tabita yang Puteri perkenalkan kepada mereka dan suka dengan cara penerangan Puteri setiap kali mereka ada sebarang masalah atau keraguan tentang Tabita.  Terima kasih kepada semua pelanggan setia Puteri.  Puteri hargai korang semua.

Puteri ada introduce Tabita Skincare ni pada sorang artis yang mmg Puteri minat ni.. Walaupun usianya dah lebih 40++, dia tetap cantik dan anggun.. Puteri mmg minat dia dr dulu lagi.. Mmg dia artis yang cukup jaga penampilan dan kecantikan serta ada style tersendiri...  Dengan rezeki Allah, beliau hubungi Puteri untuk bertanyakan Tabita dan syukur alhamdulillah dengan penerangan yang Puteri berikan, beliau setuju berjumpa dengan Puteri dan beli Tabita Skincare original dari Puteri.. Kata beliau, mgkin Tabita ni mampu untuk beliau setia dengan satu skincare sbb dah lama beliau mencari sstu yang elok untuk maintain wajahnya dan yang paling penting halal.. Yelah sekarang ni dlm produk kecantikan, mcm2 bahan dari haiwan digunakan untuk melariskan produk. Tapi Tabita bukan begitu..

Puteri akui, Puteri selalu monitor penggunaan beliau dari hari pertama sehinggalah kini.. Puteri nak pastikan beliau mendapat faedah yang terbaik dari Tabita Skincare.  Apalagi bila Puteri mmg meminati beliau, lagi ler nak pastikan beliau sentiasa kekal cantik.. Dan baru2 ini, beliau sms Puteri untuk berterima kasih kerana memperkenalkan Tabita Skincare kepada beliau. Ini adalah antara kata-kata beliau yang Puteri nak kongsikan:

"Alhamdulillah, make-up artist kat tempat shooting said my skin texture now better.. a few casting people and people who work with me also realize the differences.. and I felt my skin lifted a bit.. I appreciate it, dear.. of course I'm still using it and I can't go without Tabita..tq so much, Puteri.."

Puteri rasa happy sgt bila dpt happy kan org lain. Apalagi bila artis yang kita minat berterima kasih dan hargai kita sebab guide dia dalam kecantikan... Harapan Puteri, bila kita dpt gembirakan org lain, moga2 Allah tambahkan kebahagiaan dan kegembiraan dalam diri Puteri.  Insyaallah. Amin.

Buat artis yang Puteri minati ni (you know who you are), "You are always my idol in beauty, style and appearance.. Thank you so much.. "

Salam sayang buat semua,

Puteri


1 comment:

  1. memang mula2 sakit juga pakai tabita kulit rasa menggelupas semacam tapi after 10 days mcm tu alhamdulillah tk pakai make up pun org puji manjang kulit cantik..suker suker )

    ReplyDelete